Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under juli 2012

Av Catharina - 14 juli 2012 13:55

Att tälta kan vara ett fridfullt semesteraltrrnativ.Ohyggliga händelser har dock skett i det fria så välj camping!

Av Catharina - 13 juli 2012 15:55

Jag äger två boleros, en blå och en vit.Urläckra båda två! Och nu har jag beställt två till, en grå och en röd.


Bolero är enligt mig ett praktiskt och snyggt plagg som lätt kan hängas över linne eller klänning. Perfekt på sommaren.

Av Catharina - 12 juli 2012 15:55

Min hemliga dröm om att bära vita brudhandskar gick i uppfyllelse på Helsjöns vårbal 2005 då jag bar gtön balklänniing med vita brudhandskar. Några år senare köpte jag svarta spetshandskar som är syndigt snygga.

Min syster gav mig vita spetshandskar i födelsedagspresent i maj. Jag bar dem på Idas bröllop i lördags.Fantastiskt

Av Catharina - 11 juli 2012 20:09

Kitty Drew är väldigt känd. Eller?


Så här i sommartider vill jag tipsa om lättsam läsning för Kitty är ju barn- och ungdomslitteratur.För er som inte vet så är Kitty Drew en mysterielösande tonårstjej som gärna agerar detektiv. Dessa böcker tillhör de klassiska flickböckerna och är läsvärda. mycket nöje!

Av Catharina - 10 juli 2012 16:50

Det jag skrev här i går var inte för att skrämmas eller för att göra någon upprörd. Jag ville enbart skriva om minae tankar om Bibeln. Gud ljuger aldrig! Bibeln är alltså sann och oroa er inte för Jesus kommer för att rädda världen!

Av Catharina - 9 juli 2012 15:45

För mig är Bibeln, Guds ord, rakt igenom sann. Där finns mycket visdom att hämta om mäniskovärde sch andra viktiga normer som jag upplever att vårt samhälle har tappat.

Jag tror stenhårt på Bibelns skapelseberättelse, allt från Varde ljus... till Adam och Eva.

Jag tror på Uppenbarelseboken som beskrver tidens slut.


Jag citerar lovsången:Se in i Jesus ögon.Se in i verklgheten själv.

Av Catharina - 8 juli 2012 12:56

Min kusins bröllop igår blev fantastiskt. Vi hade så kul! Bra tal, vackra kläder snygg dans. Mina systrar och jag bar klänningar från Malins affär.

Av Catharina - 6 juli 2012 14:55

Jag var ju på Mikaelas kalas.  Det var trevligt så tack. Vi fick en fin sommarkväll.
När jag gick 20.30 var en del berusade och det är väl OK men det är inte kul när folk dricker för mycket. Försök dricka med måtta!

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards