Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under januari 2013

Av Catharina - 21 januari 2013 21:43

Finns det ingen hejd på detta Jag  är förvånad över att chefer fortfarande väljer att bespara. Tror de själva att det blir bra?


Jag har varit mycket på Sahlgrenska sjukhuset och där har mycket personal pinsamt dåliga löner. Dessutom verkar stället vara underbemannat då man som patient ofta måste vänta länge. Det har också  dragits ner på vårdplatser. Vem är den girige chefen?


Samtidigt flyttar färdtjänstens beställningscentral till u-länder. Vem är den girige chefen?

Det blir faktiskt sämre kvalitet

Av Catharina - 20 januari 2013 17:49

Vi hade så roligt igår på  överraskningsfesten för pappa. Vi var många, både släkt och vänner som väntade på pappa hemma hos min tvillingsyster. Det blev mycket gott att äta. Lillasyster hade gjort tårtor och jag hade ju bakat kakor. Sedan blev det roliga lekar som blindbock. Vi hade en toppenkväll! Tack alla!

Av Catharina - 18 januari 2013 15:07

Fredag!


Nu, några timmar i köket och fyra kakor senare, är jag redo. Det är underbart med en punchrulle, en drömtårta, chokladsnittar och brysselkex hemma, Jag har dock bakat för en anledning, en hemlig anledning.

Nu blr det café...



Av Catharina - 17 januari 2013 20:40

Det är en ära att få vara människa.

Det är en ära att få vara ett av Guds älskade barn.

Det är en stor ära att få leva här och nu.

Av Catharina - 17 januari 2013 12:18

Blanda mjölk och lite honung. Drick det som hälsodryck.


Mjölk och honung är också en biblisk företeelse.


På Oriflame har vi också en  produktserie som heter Milk and Honey. Den vill jag rekommendera.

Av Catharina - 16 januari 2013 21:11

Vackra snö.


Som gör Sverige till Sverige.

Som lyser upp i mörka tider.


Det finns också

snygga smycken som heter Snö.

Av Catharina - 16 januari 2013 16:23

Allt från söta kakor till söta klänningar.


Jag tänker börja baka med den fina bloggen Söta saker. Theresia som driver Söta  saker utmanar med Månadens sötsak. Detta skall bli spännande!

Av Catharina - 15 januari 2013 17:24

Är det ingen som vill bokcirkla med mig?

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards