Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under januari 2013

Av Catharina - 3 januari 2013 19:02

Och kanske nya projekt.


Vad är det roligaste du vet?

Försök att ägna dig åt det ibland.

Själv skall jag försöka be mer.


Av Catharina - 3 januari 2013 13:28

Vem bedömer värdet på ditt liv?


Jag är rullstolsburen, är det ett värdigt liv? Ja, det tycker jag.

En person tyckte att personer med down syndrom har inget värdigt liv. Här ser jag en fara.

Av Catharina - 2 januari 2013 18:44

Ruskigt bra bok. Och ruskig.

Jenny är modell.

Agnes är f.d modell och anorktiker.

Samtidigt blir två män från modellagenturen ansatta av någon galning med yxá.

Av Catharina - 2 januari 2013 17:52

Och då menar jag inte en brödrost.  Och jag är ingen kille som gillar TV-apparater. Nej, jag menar apparater som har hållit mig vid liv i 20 år.

Av Catharina - 1 januari 2013 18:47

Jag har ett underbart hem. Ikväll när jag kom hem från Varlakyrkan blev jag så överväldigad och tacksam över detta. Jag gläds åt det lilla och tackar Gud för det.

Av Catharina - 1 januari 2013 15:53

Det gick en dokumentär och en film med och om Marilyn Monroe på SVT igår. När jag kom hem igår från nyårs firande såg jag på dokumentären på svt play. Den var bra.

Jag hade gjort en god apelsinpannacotta men jag åt den inte igår. Jag får se vem som vill ha den.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards