Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under augusti 2013

Av Catharina - 29 augusti 2013 15:14

  För ett tg sedan köpte jag ett nummer av tidningen Femina,


Jag har läst denna tidning tidigare men inte gillat den. Detta nummer var dock mycket bra och föll mig verkigen i smaken.


Dessutom fick jag boken Little Bee av Chris Cleave som premie när jag


Av Catharina - 29 augusti 2013 13:43

Jag tyckte att det är på sin plats att skriva om min andra syster. Jag har nämligen skrivit mer om min tvillingsyster här.


Lillasyster Malin och jag har några saker gemensamt:


Vi bor båda i centrala Kba.

Både hon och jag har startat en grej på Internet, hon en webbshop och jag en blogg.

Hon och jag är vegetarianer.

Ingen av oss har pojkvän.

Av Catharina - 28 augusti 2013 20:49

Jag hade länge glasögon men är nu van vid linser.


Jag ser bättre med linser än med glasögon. Så himla skönt!

För en månad sedan beställde jag nya för mina linser var slut.

Av Catharina - 28 augusti 2013 16:42

Att göra abort kan innebära risker.


Många vet inte att man kan bli steril efter att ha gjort en abort. Det finns många par som är helt förstörda för att de blivit sterila efter en abort.


Den vetskapen behöver komma fram!


Fostren får också ont.

Av Catharina - 27 augusti 2013 18:08

Min grannes barnbarn säljer för wwf .

Jag brukar köpa mycket och det ska jag göra i år också. Det är bra kvalité och det går jutill ett bra ändamål.

Prisvärt!


Förra året köpte jag flera julklappar!

Av Catharina - 27 augusti 2013 16:11

Duktig författare!


I denna roman har Fredriksson lyckats  kombinera drama och thriller med Lillemor Lundgren som huvudkaraktär.

 

Av Catharina - 27 augusti 2013 10:55

Tack för alla blommor!

Tack för alla träd!

Tack för alla grönsaker!

Tack för alla frukter och bär!

Tack för vattenfallen, för regnbågarna!

Tack för medicinalväxterna!


 

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Ovido - Quiz & Flashcards