Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under april 2015

Av Catharina - 14 april 2015 17:04

Vilken guldgruva! Jag lyssnade på bra musik. Det blev Gwen Stefani och Britney Spears.

Hy

Av Catharina - 9 april 2015 20:23

Idag använder många ansiktskräm men jag använder rapsolja. Det tycker jag fungerar bra och många blir förvånade över min fina hy. Ibland använder jag rapsolja också som bodylotion men den doftar inte lika gott.

Vad använder ni för mjukgörande kräm?

Jag använder mycket Oriflameprodukter.

Av Catharina - 9 april 2015 12:48

Det är en jättebra bok. Romanen utspelar sig i Spanien och i Sverige. Det är extra roligt för jag har varit i Marbella, där boken utspelar sig.


Annika Bengtsson försöker lösa ett grymt gasmord på spanska solkusten.


 


Av Catharina - 4 april 2015 21:08

Idag var jag hemma hos min tvillingsyster coh hennes familj. Jag har verkligen en skatt i dem.


Vi såg påen annan skatt,nämligen några av Astrid Lindgrens verk. Först såg vi på Barnen i Bullerbyn och sedan Pippi Långstrump.


Hela familjen var samlad och vi hade det väldigt trevligt. Oscars tvillingbror och hans familj var med.

Av Catharina - 3 april 2015 19:32

Hoppas att ni har en bra Påsk. Det har jag. Idag var jag i Varlakyrkan på korsvägsandakt. Imån ska jag träffa familjen och på måndag ska jag gå till kyrkan igen.

Av Catharina - 3 april 2015 17:57

 Min tvillingsyster gav mig några cd skivor, då hon lyssnar mest på spotify. En av skivorna är med Elton John och den är jättebra. Det är flera låtar som jag känner igen,  men som jag inte visste var hans. Jag njuter av hans kärlekssånger. Två låtar är från Lejonkungen och de är så fina.


 

Av Catharina - 1 april 2015 20:12

Jesus för världen givit sitt liv,
öppnade ögon, Herre, mig giv!
Mig att förlossa offrar han sig,
då han på korset dör ock för mig.

O vilken kärlek, underbar, sann!
Aldrig har någon älskat som han.
Frälst genom honom, lycklig och fri,
vill jag hans egen evigt nu bli.

Tag mig då, Herre, upp till ditt barn.
Lös mig från alla frestarens garn.
Lär mig att leva, leva för dig,
glad i din kärlek, offrande mig.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards