Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under januari 2016

Av Catharina - 11 januari 2016 19:41

Jag har läst färdigt denna bok. Den var väldigt bra och engagerande. Jag hoppas verkligen att Madeleine kommer tillbaka till sin familj. Det är väldigt viktigt.

Av Catharina - 10 januari 2016 20:40

Herre du är bäst!


Jag var i kyrkan ikväll. Och det var jättemysigt. Jag önskar att alla får den möjligheten. Det är skönt att träffa folk.

Av Catharina - 9 januari 2016 19:20

Nu är vintern här.

Av Catharina - 8 januari 2016 15:46

Det är gott med varm saft så här års när det är kallt ute. Det är också skönt att äta en varm soppa. Jag pratade med min mormor igår och hon så att hon har ätit en varm soppa. Själv äter jag bara sondmat.

Av Catharina - 7 januari 2016 18:43

Jag är en stolt Oriflameförsäljare. De har inte bara bra produkter utan även en bra företagsfilosofi. Oriflame har grundat välgörenhetsorganisationen Childhood som hjälper många barn runt om i världen.

Produkterna från Oriflame är inte tesatade på djur och de är prisvärda.


Av Catharina - 6 januari 2016 15:11

Kungsbacka bibliotek har en bra tjänst som innebär att de åker ut till låntagare och lämnar böcker. Jag har tagit del av den och det är bekvämt. En av mina grannar får också böcker hemkörda. Nu under helgerna  har jag haft flera bra böcker hemma däribland Madeleine och Mitt positiva liv. Jag tackar för det.

Av Catharina - 6 januari 2016 15:02

Denna boken är sådär bra. 

Madeleine
Fortfarande försvunnen, ännu saknad

Den tredje maj 2007 försvann Madeleine McCann från ett hotellrum på badorten Praia da Luz vid den populära portugisiska Algarvekusten.
Vad händer när den värsta sortens mardröm blir sann, när ens barn försvinner spårlöst och inte kommer tillrätta? Kate McCann berättar sin historia om vad som hände kvällen när Madeleine försvann och de förtvivlade åren efteråt. Det är en berättelse som inte lämnar någon oberörd.

I maj 2013 är det sex år sedan Madeleine McCann försvann. Men sökandet fortsätter och så länge hennes döda kropp ännu inte hittas lever hoppet om att hon ska återfinnas, någonstans, vid liv.


Av Catharina - 6 januari 2016 14:54

Många barn blir kidnappade. Det är en hemsk sanning. De saknar sina föräldrar och föräldrarna saknar dem. Jag ber för att barnen ska komma tillrätta. Ett skrämmande exempel är Madeleine som försvann i Portugal när familjen var på semester.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards