Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under april 2018

Av Catharina - 4 april 2018 15:51

Nu har jag läst ut denna boken. Den var bra och intressant. Boken handlar om Alice som är student på sjuksköterskeskolan och bor med Markus. Hon väntar barn samtidigt som hon träffar en annan man. Hån får välja mellan Markus och Sebastian.

Man får vara med henne när hon träffar kompisar.

Det är roligt för boken utspelar sig i Göteborg. Jag bor nämligen nära Göteborg.

Mer får ni veta om ni läser boken.


Jag vill tacka författaren för att jag fick boken.
 


Av Catharina - 3 april 2018 16:42

Nu är det april men det är kallt ute.

Igår var jag ute på en promenad. Det var skönt och solen sken. Jag var på torget och det var mycket folk på cafe. Efretåt var min granne hemma hos mig. Hon heter Ingalil och vi pratade om Spanien. Hon behövde hjälp med det på mobilen. Idag ska jag gå till Fyrén och träffa pappa.

Av Catharina - 1 april 2018 20:24

Jag har haft en jättefin påsk. Jag har berättat att jag hade kalas igår och det var jätteroligt med alla gäster. 

Idag var jag hemma hos min tvillingsyster. Hon var inte med igår så det var roligt att träffa henne och hennes familj. Jag pratade med Evelina och hon är så go och andra barnen är också goa. 

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Ovido - Quiz & Flashcards