Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg den 6 maj 2018

Av Catharina - 6 maj 2018 13:18

Igår hade jag och min tvillingsyster kalas. Vi var hemma hos henne och alla var där förutom Oscars mamma. Jag gav Susanna ett solstift för läpparna, en bodylotion och en tvål som heter Feminelle från Oriflame. Hon blev jätteglad. Jag fick en bok av Susanna, pengar av mormor, ett presentkort på Kungsmässan av Malin och en orkidée av Jonathan och Khristine och kläder av mamma och pappa.

Jag lekte med Hampus. Han är så söt och han är sju månader.

På kvällen när jag kom hem ringde jag till Martin. Han fyllde också år igår och vi är lika gamla. Nästa lördag ska vi ha kalas hos honom i Borås. Idag ska jag gå till Kungsmässan och köpa en present till honom. Jag ska också köpa inpackning för håret.

Vad ska ni göra idag? När fyller ni år? Det är alltid roligt med födelsedagar för då kan man ha kalas och träffa familj och vänner.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards