Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg den 10 juni 2018

Av Catharina - 10 juni 2018 17:53

Idag har jag varit hos min tvillingsyster Susanna och hennes familj. Där var min mamma och pappa, mina syskon Malin och Jonathan och hans familj och även mina kusiner Åsa, Ida och Anna med sina föräldrar.Idas man var med. Min mormor var också där och alla familjens barn Emma, Alfred, Isabella, Noah, Evelina, Saga, Astrid och Hampus. Vi hade sommarhäng och Susanna bjud på korv med bröd m.m Jag pratade med min mormor och hon har berättat för mig att hon har också brutit foten, det var när jag var liten på 80-talet. Hampus grät och Susanna har vyssjat honom.

Susanna och hennes familj bor vid en sjö så några gick och badade och pappa sa att det var skönt i vattnet.

På väg hem så glömde jag en väska hos Susanna så mamma och pappa har lämnat den till mig. Min kusin Åsa åkte klockan 15 eftersom hon skulle träffa sina gamla arbetskamrater. Jag åkte kl. 16.00 Jag trodde att jag skulle åka för tidigt men jag pratade med pappa och alla hade åkt hem precis efteråt. Jag pratade med chaufför och han sa att han kommer från Ryssland. Det var samma chaufför både fram och tillbaka. Jag hade på mig vita haremsbyxor och en blommig top som jag köpte med Malin. Jag använde min samtalsförstärkare men jag hörde ganska bra utan.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Ovido - Quiz & Flashcards