Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under november 2018

Av Catharina - 7 november 2018 15:04

Igår kväll var jag på Bar Vincie med pappa. Jag promenerade båda vägarna. Pappa köpte en cafe`latte. Det var skönt ute igår.

Idag hade jag stimuleringen hemma och det var skönt. Ikväll skall jag gå till Kungsbacka kyrka.

Idag är min assistent Linda tillbaka. Hon har varit sjukskriven i sex veckor. Det är roligt att hon är tillbaka.

Pappa sa att det är fars dag på söndag och vi skall träffas på en restuarang på Kungsmässan. Pappa skall också vara med i kyrkan idag. Är du i kyrkan ibland?

Av Catharina - 6 november 2018 13:46

Idag har jag haft stimuleringen. Och det är skönt att vara utan ventilatorn.

Jag var uppe klockan ett idag och jag tycker att det är för sent men det går bra.

Jag har tränat med terabiten och det är för att jag ska kunna gapa bättre.

I eftermiddag och ikväll ska jag träffa min pappa på Bar Vínci. Det är en resturang i Kungsbacka cantrum det är väldigt fint där.

Har ni varit där?

Av Catharina - 5 november 2018 21:56

Jag var inte på kungsmässan idag. Jag hade planerat att jag skulle gå och köpa deo men jag har beställt från Oriflame. Det är deo och mycket annat. Jag ska köpa torky imorgon när jag ska träffa min pappa på Bar Vinci.


Ikväll har jag tittat på Vår tid är nu och den är jättebra. Det är en serie på svt. Jag hade tvättid i eftermiddags. Så jag har tvättat kläder. Det är bra för imorgon vill jag ha mina leopardbyxor.

Av Catharina - 5 november 2018 12:52

Igår ville jag gå till Varlakyrkan men det var inget där. Pappa var i Onsalakyrka. Min granne hälsade på och lämnade varor som jag hade beställt. Hon sa att hennes väninna var i Tölökyrka.

I eftermiddag ska  jag gå till Kungsmässan. Jag ska köpa torky och en deo.

Vad gör ni idag? Jag kom upp halv tolv och bäddade sängen. Sedan tränade jag med Therabiten.


Av Catharina - 4 november 2018 18:28

Nu har min granne Gun varit här. Hennes barnbarns barn säljer för Panda. Jag har köpt och det kostade 320 kr. Jag hade fyra hundra kronor i plånboken, men hon hade växel.

Jag hade på mig samtalsförstärkare när hon var här. Det är ett jättebrahjälpmedel.

I kväll klockan åtta ska jag se på Allt för Sverige. Vad tittar ni på?


Av Catharina - 4 november 2018 14:04

Idag har jag gjort mycket. Jag har duschat och det var skönt. Efteråt hadejag stimuleringen och det var också skönt. Jag kan vara utan ventilatorn när jag har stimulering.

Det är inte något i varla kyrkan idag.

Ikväll kommer min granne Gun med varor från Panda, jag har beställt av henne. Det är julklappar.

Av Catharina - 3 november 2018 21:59

Ikväll har jag varit på bio i Göteborg. Martin och jag var på Biopalatset. Filmen var jättebra och det var mycket bra musik. Freddy Mercury hade aids.

Jag träffade min psykiotriker Jolanta.

Martin var tyvärr försenad och jag åkte hemifrån 16:15 och jag var framme 17:00. Martin kom kl.18:00 och filmen började kl.18:15 jag åkte hem 20:45 och då var filmen precis slut. Martin och jag fick ingen tid att prata. Det var synd för jag hade sett fram emot det.

Har ni sett filmen eller kan ni tipsa om en bra film?

Av Catharina - 2 november 2018 13:19

I går efter att jag hade varit på psyk var jag på apoteket på Kungsmässan. Jag var också på Raglady och Zara. På Zara köpte jag ett par jättefina leopardbyxor. De är mjuka, jag har provat dem idag och de passade bra. Jag ska ha dem imorgon när Martin och jag ska gå på bio. Ikväll så ska jag se på Gokväll och de ska prata om filmen som vi ska se imorgon. Vi ska se en film om Freddy Mercury.  

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Ovido - Quiz & Flashcards