Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg den 17 februari 2019

Av Catharina - 17 februari 2019 17:27

Idag har jag haft en jättebra dag. Jag har gjort mycket.


Jag har beställt biljetter för på tisdag ska jag gå på bio med pappa. Vi ska se en film som heter Eld och lagor. Det ska bli jätteroligt.


Mina syskon var här. Vi hade kalas. Malin och Jonathan har fyllt år. Jonathan fick en väska av oss och den var jätte fin. Malin fick produkter från Oriflame av mig.

De kom kl. 14 och vi hade det roligt. De fick kaffe av mig och de åt bakelse som de hade köpt. Vi pratade om resor. Vi pratade också om

familjen.

Efter när de hade varit här så gick jag till Varlakyrkan. De var mässa och Viktor var präst. Det var en kör som sjöng. Jag träffade Jag träffade Lennart och hans fru. Lennarts fru berättade om Jona i Gamla Testamentet i Bibeln. Jag träffade okcså Kristina. Det började kl. 16 och var slut kl. 17.



Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards