Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under februari 2019

Av Catharina - 13 februari 2019 13:42

Igår var jag på en långpromenad.Det var skönt.

Idag har jag haft stimuleringen och sen tränat med terrabiten. Ikväll ska jag gå till kyrkan. Vad ska ni göra?

Av Catharina - 12 februari 2019 13:05

I dag har jag duschat och jag har använt en hårmask som jag har köpt på kungsmässan jag har köpt den i en affär som heter Nobla. Jag har en hårmask från oriflame men jag har inte använt den i dag. i går kollade jag i min oriflame låda och jag har mycket från oriflame. Jag har schampoo och hårmask och balsam och deo. Jag tycker att oriflame är jättebra och jag är försäljare för dom. Oriflame är ett svenskt företag.

Av Catharina - 11 februari 2019 15:54

Idag har jag haft stimuleringen och det fungera jättebra. Det känns bra att använda den jag kan vara utan ventilatorn.

Igår var jag på Varlakyrkan på gudstjänst. Det var Per som var präst. Jag träffade en kvinna som heter Christina. Hon är svärmor till min gamla assistent.

I Läördags kollade jag på Melodifestivalen. Jag röstade på Jan Malmsjö men han kom inte med. Efteråt röstade jag på Andreas Johnsson. Han kom med. Det var jättebra med Melodifestivalen som var i Malmö.

Av Catharina - 11 februari 2019 15:24

Denna är en bra bok. Den handlar om familjen Kennedy. Boken handlar om John F. Kennedy som var en president i USA. Han kallades för Jack.  Han blev mördad. Det finns också en tv-serie om familjen Kennedy. Katie Holmes spelar en av huvudrollena.


Jag har läst om boken på en annan blogg som heter Violens boksida. Den är jättebra.

Av Catharina - 9 februari 2019 12:31

Idag är jag bara hemma .Jag har på mig en svart kjol som är klockad och en jätte fin ljusrosa tröja med pärlor på.

Ikväll ska jag se på melodifestivalen detta blir jätte roligt .Jag är hemma själv.Vad gör ni ?

Av Catharina - 8 februari 2019 15:49

Jag var på mässan i Varlakyrkan. Viktor var präst. Efter mässan var det bibelnstudium och jag var kvar på det. Det var väldigt bra. Det handlade om Markusevangeliet, kapitlet 10 i Bibeln. Det var om en blind man som fick synen tillbaka. Han bad till Gud om hjälp.

Av Catharina - 7 februari 2019 13:38

Igår var  jag på mässa i Kungsbacka kyrka. Det var en kille som heter Markus som var präst. Efter mässan var jag i kyrkans cafe. Markus satt vid samma bord som jag och han var trevlig. Han berättade att han har jobbat i Falkenberg innan. Han har varit en vecka i Kungsbacka.

Det var en författare som var med han hette Markus Leandersson. Jag var tyvärr inte med när han talade men jag har kollat upp hans bok.

Av Catharina - 7 februari 2019 11:52

"Jesus loves me, this i know,

For the Bible tells me so;

Little ones to him belong,

They are weak, but He is strong.

Yes, Jesus loves me; Jesus loves me."

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards