Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under februari 2019

Av Catharina - 6 februari 2019 14:53

Spotify har funnits i 10 år. Det är ett svenskt företag. Dom har mycket musik. Dom har flera miljoner användare. Jag lyssnar i bland genom spotify. Man kan betala men jag har lyssnat utan att betala. Man får höra reklam om man inte betalar.Spotify har tjänat mycket pengar.

Av Catharina - 5 februari 2019 14:57

Pappa är inte hemma idag.Han är i Spanien.Vi brukar träffas på isdagar.

Jag behöver gå till biblioteket för att låna om boken av Marcus Birro.Ja ska hämta en bok ja beställt.Den handlar om familjen Kennedy.Det var en president i Usa.

Idag har jag duschat och det var skönt.Jag använder produkter ifrån Oriflame mitt schampo å balsam och dusch kräm är från Oriflame.Dom är väldigt bra.

Av Catharina - 4 februari 2019 14:59

Idag fyller min systers dotter 8 år. Jag ska ringa henne idag lite senare. När jag var 8 år blev jag opererad för en hjärntömor. Jag blev förlamad efteråt.

Idag har en sjukskjöterska som heter Jenny varit här. Hon kollade på mitt sår och hon hade också med sig sondmat. Min sondmat var slut. Jag är tacksam för att hon kunde ta med sig mat till mig.

Det snöar idag mycket.

Av Catharina - 3 februari 2019 19:32

Ikväll har jag varit på kalas. Det var för Isabella för imorgon fyller hon 8 år. Min mormor var med och Oscars mamma. Isabella fick diadem av mig och det var från Glitter. Hennes mamma sa att Isabella ville ha allt på Glitter. Pappa var inte med för han är i Spanien i Malaga. Isabella fick en present att ta hål i öronen av Malin. Av sin mormor och morfar hade hon fått en gitarr. Av min mormor fick hon en bok av en författare som heter Zanna Davidson. Vi hade jätteroligt. De åt pizza som de gjorde själva.  

Av Catharina - 2 februari 2019 15:18

I går och i dag har jag bara varit hemma. Jag har haft stimuleringen mycket. I går såg jag på tv, jag såg på gokväll och på spåret och på Skavlan. Jag var uppe för länge för såret. Jag har ett sår i ljumsken, I dag ska jag försöka lägga mig vid åtta. Men i dag är det melodifestivalen.

Av Catharina - 1 februari 2019 12:47

Psalm 37

Kristus är världens ljus, han och ingen annan
född i vårt mörker, född att bli vår broder.
Har vi sett honom har vi sett vår Fader. Ära vare Gud.

Kristus är världens fred, han och ingen annan.
Tillhör vi honom älskar vi vår broder.
Han oss förenar nu i Gud, vår Fader. Ära vare Gud.

Kristus är världens liv, han och ingen annan.
sviken för pengar, dödad här, vår broder.
Han som oss frälsar lever nu hos Fadern. Ära vare Gud.

Gud vill vi prisa högt, Gud och ingen annan.
Gud vill vi prisa, Fader, Son Och Ande.
Gud vill vi prisa, Gud fördold ibland oss. Ära vare Gud.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Ovido - Quiz & Flashcards