Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under juli 2019

Av Catharina - 15 juli 2019 14:58

Igår kväll var jag i Tölö kyrka på mässa. Sven var präst och han pratade om att inte döma. Han berättade om den otrogna kvinnan i Bibeln som de ville stena.

Jesus sa Den som är fri från synd kastar första stenen . Ingen kastade .Jag promenerade båda vägarna.

Jag träffade Svens fru.På kvällen såg jag på Grattis Victoria kronprinsessan på svt1. Benjamin Ingrosso och Rickard Söderberg var med.

Idag har jag tittat på en jättebra dokumentär om en legend som heter Nick Bollettieri på svt play. Han har varit tenniscoach för Andre Agassi.

Av Catharina - 13 juli 2019 18:20

Igår var jag på en skön promenad och även på HM.

Där köpte jag vita tights med presentkort. Idag har jag provat dom och dom passar bra. Jag har dom idag med en rosa klänning.

Jag gick igenom min garderob idag.Efteråt gick jag på en skön promenad och mina assistenter Be och Ju åt glass.Jag satt ute en stund.

Av Catharina - 12 juli 2019 15:09

Igår kväll var jag på musikcafé i

Varlakyrkan.

Det var två killar Dan och Jens som spelade flöjt och gitarr. Det var fint och de var duktiga. Jag pratade med prästen Victor.Han ska börja jobba i Vasakyrkan i Göteborg. Idag har en sköterska varit här och gett mig insulin. Hon är med i en musikgrupp som heter Ajl och de har spelat i Varlakyrkan.   


Igår innan kyrkan såg jag på djurvärldens  dynastier svt play .

Av Catharina - 11 juli 2019 14:26

CC är en klädaffär iKba centrum. Igår när jag var på väg till kyrkan var jag där inne.  och det var rea, halva priset på allt. Jag köpte en fin vit kjol och en rosa topp. Dom kostade 300 kronor, jag har provat dom idag och dom passade, så jag har dom på mig idag. När jag hade varit i affären gick jag till kungsbacka kyrka på mässa. Det var marko som var präst och hans fru var med. Efter mässan var det grillfest utanför kyrkan, mina grannar mikaela och ingalil var med och min pappa, vi hade'

jättetrevligt.Jag träffade diakonen Catarina. Det var jättefint väder.

Av Catharina - 10 juli 2019 14:27

Idag har jag läst bloggar på bloggplatsens topplista. Jag har läst på xenia Alpkuts blogg och kungahuset.Min blogg är också med på topplistan.

Jag har också läst på kaela att Andreas och Andre har namndag idag.

Av Catharina - 9 juli 2019 14:42

Jag kan inte andas själv. Jag har ventilator. Jag har en stimulering som hjälper mig att andas. Jag kan andas utan ventilatorn med den. Det är en aparat som är in opererad i min mage. Jag kan andas med den. Jag är så lycklig för att den finns.Jag har använt den idag.

Av Catharina - 8 juli 2019 15:24

1. Jag vet en port som öppen står,
där från de gyllne salar
en klarhet som från korset går
om Kristi kärlek talar.
O djup av nåd, min Gud, hos dig,
att porten öppen står för mig,
för mig, för mig,
står öppen ock för mig!

Av Catharina - 8 juli 2019 14:29

Jag har haft en fantastisk helg. I lördags  var jag ju på bio vilket jag  skrivit om här.

Igår var jag på kvällsmässa i Älvsåker. Erik var präst.Han hade varit i Tölö på dagen och min pappa var där.I Älvsåker träffade jag Evas föräldrar och prästen Lars samt Ann.

Jag tände ett ljus i kyrkan för Ingrid, min brors yngsta dotter som är två månader.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards