Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under september 2019

Av Catharina - 19 september 2019 15:23

Igår var jag i Kba kyrka på mässa. Markus var präs

t. Jag pratade med Inger.

Idag har jag vatot på ortopedoeknik. Mamma kommer snart. Kl.  arton ska jag gå till Varlakyrkan.

Av Catharina - 17 september 2019 15:56

 På tisdagar är det lunchandakt i Varlakyrkan och jag var där idag. Diakon Annette höll i den. Vi sjöng Blott en dag och

Bred dina vida vingar. Annelie sa att Gud har örnkoll-

I eftermiddag har de varit här och spolat toaletten.

Nu har jag vilat och ska gå till I love pizza med pappa och Alex. F

Av Catharina - 16 september 2019 17:45

Igår fyllde min kära mormor 88 år. Vi var där hela fam. och min moster och hennes familj. Mormor fick en ros av mig och av min moster fick hon 88glass.

Jag hade min manuella stol och Hampus körde mig. Mormor bor i Göteborg.

Idag har jag verkligen gjort stan. Jag hämtade en sug på sjukhuset. Jag promenerade. Jag var på Stadshuset och hämtade blanketter för riksfärdtjänst och jag var på biblioteket. Där läste jag i resetidningen Vagabond om den grekiska ön Korfu. Sedan var jag på Stadium på Kungsmässan och köpte en svart ryggsäck. Vad gör ni idag.

Av Catharina - 14 september 2019 19:33

Idag har jag varit med Carro i Göteborg och vi var på Nordstan. Vi träffades utanför Åhlens där vi shoppade, hon två klänningar. en kavaj och en kjol och jag en rosa blus från Rosemunde.Jag köpte också en svart mascara av Make up store. Jag hade presentkort på Åhlens som jag tycker är en fin affär.De har allt. Jag köpte också en ros som mormor ska få imorgon.När Carro åkt var jag på HM och köpte ett rosa linne. Vi var också på rosemcafeet samt olearys.

Det var Stefan som körde färdtjänst in och Kristian som körde hem.

Av Catharina - 13 september 2019 12:54

Idag har jag varit på en skön promenad. Jag var på OK/Q8. Jag promenerade fram och tillbaka. Det var inte långt. Jag pumpade däcken på permobilen. Ikväll skall jag tvätta. Så jag skall vara hemma ikväll. Man pumpar däcken med en bilpump. Jag skall träffa Carolin imorgon. Vi skall träffas på Nordstan. Idag beställde jag färdtjänst även hem. Det skall bli roligt. Jag har presentkort på Åhlens som jag skall använda imorgon.

Av Catharina - 12 september 2019 16:47

Nu har jag varit på Hemköp.Jag träffade 2 grannar dom har också rullstol.Jag promenerade men åkte hem med färdtjänst var även på apoteket i stan.Jag hämtade ett paket med flexar.Om en stund ska jag gå till Varla kyrkan på mässa.

Av Catharina - 11 september 2019 12:14

Jag vvaT UPPR KL. 10.30 IDAG FÖR ATT ÅKA TILL VASAKYKAN I GÖTEBORG  11.15.MEN JAG FICK STÄLLA IN DET FÖR DET Är SÅ MYCKET ÖVERSVÄMNINGAR. MEN JAG SKA GÅ TILL KUNGSBACKA KYRKA KL. 18. DET Är HENNY SOM ÄR PRÄST IKVÄLL. 

Av Catharina - 10 september 2019 14:58

Idag har jag varit i Varlakyrkan

på lunchandakt. Det var sex herrar som sjöng och spelade instrument. De är duktiga.De sjöng Han är min s¨ng och min glädje.Varlakyrkan bjöd på tårta.

Nu har jag vilat och ska gå till Tullen.


Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards