Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg den 12 juni 2022

Av Catharina - 12 juni 2022 19:36

Min helg har varit fantastisk trots missödet igår.

Min bror var här med sin familj och det var roligt.

Sedan åkte jag till Carro. Väl framme mådde jag dåligt så jag åkte hem igen.

Hemma duschade jag och la mig sedan i sängen.

Idag var jag i Kungsbacka kyrka och nu har jag gått igenom min garderob. Några plagg skall jag skänka till Erikshjälpen.

Av Catharina - 12 juni 2022 16:51

Min Jesus, min Herre
Gud, det finns ingen som du
Min lovsång jag ger till Dig mer och mer
Förundrad av din kärleks djup
Du tröstar, Du skyddar
Styrker den vacklandes steg
Forma min dag mitt liv och mitt jag
För alltid vill jag tillbe Dig
Ropa till Gud, över hela vår jord
Stiger en hyllning, en hymn utan ord
Berg faller ner, havets vågor bryts
När de hör Herrens namn
Din kärlek och glädje nu fyller min själ
Min sång går till Honom som gjort allting väl
Inget kan mätas med löftet jag har i Dig
Min Jesus, min Herre
Gud, det finns ingen som du
Min lovsång jag ger till Dig mer och mer
Förundrad av din kärleks djup
Du tröstar, Du skyddar
Styrker den vacklandes steg
Forma min dag, mitt liv och mitt jag
För alltid vill jag tillbe Dig
Ropa till Gud, över hela vår jord
Stiger en hyllning, en hymn utan ord
Berg faller ner, havets vågor bryts
När de hör Herrens namn
Din kärlek och glädje nu fyller min själ
Min sång går till Honom som gjort allting väl
Inget kan mätas med löftet jag har i Dig (ropa till Gud, ooh!)
Ropa till Gud, över hela vår jord
Stiger en hyllning, en hymn utan ord.
Berg faller ner, havets vågor bryts
När de hör Herrens namn
Din kärlek och glädje nu fyller min själ
Min sång går till Honom som gjort allting väl
Inget kan mätas med löftet jag har, ooh
Inget kan mätas med löftet jag har
Inget kan mätas med löftet jag har i Dig
 
Denna fina sång sjöngs på högmässan i Kungsbacka kyrka när jag var där idag. Markus var präst och jag träffade min pappa.
Efter kyrkan gick jag till Kungsblomman för att köpa en lila hortensia men de var slut.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Ovido - Quiz & Flashcards