Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under augusti 2012

Av Catharina - 31 augusti 2012 16:21

Jag pysslar med blåmusselskal. Köp ett nät blåmusslor, koka, ät eller bjud och spara skalen.Det blir vackert i glasskål.

Av Catharina - 30 augusti 2012 17:17

En hösttermin har startat i skolan och på lördag är det I september.Ge dig aktiviteten att gå till kyrkan. Många letar efter sanningen och den finns hos Jesus! Skaffa lite bakgrundsfakta på min blogg och ta med barnen till barngudstjänst.

Av Catharina - 29 augusti 2012 17:28

Förra veckan tänkte jag delta i releasen av Mattiias Hagbergs roman Rekviem av en vanskapt. Hissen var dock sönder så jag kom inte in. Men som kompensation fick jsg en bok. Och en fin kväll i Haga.

Av Catharina - 28 augusti 2012 14:42

Dressville är min lillasyster Malins prisvärda klämnningwebshop. Mode med glimten i ögat.

Elle är min favorittidning och Världens största modetidning.

Ellenathalie är den sköna tösen som fixat min header.

Han lever är en ren kålla.

LaRedoute är franskt mode när det är som bäst.Jag handlar där gärna.

Orlflame är det svenska kosmetikföretaget jag säljer för. Utsökt!

Svt.se är en guldgruva.


Av Catharina - 27 augusti 2012 16:11

Jag bor i världens bästa land, enligt mig.

Jag bor i världens bästa stad, enligt mig.

Jag har världens bästa familj, enligt mig.

Jag har världens bästa kompisar, enligt mig.

Jag har världens bästa assistenter, enligt mig.

Jag har världens bästa tro, enligt mig.

Av Catharina - 26 augusti 2012 15:58

Här på Bloggplatsen finns det intressat folk.Två  tjejer som jag kommt lite nära här är Anji på Han lever o  Nathalie. Kul. Tack alla andra.

Av Catharina - 25 augusti 2012 14:38

Satt ute på balkongen och läste denna ungdomspärla, sensommarnjutning


Boken är en enkel guldklimp som skildrar den unga svenska modellen Alvas liv både på och utanför scenen. Det blir möten med osäkra tjejer, flyktiga kärlekar och parisiskt uteiiv Mycket bra. Boken tar ockzå upp frågor som akoholism oc




h utseendefixering och att testa sina egna vingar.

Av Catharina - 24 augusti 2012 16:38

Igår vandrade jag i vackra Haga.

För ett tag sedan var Pernilla o jag på Röda sten. Dit tog vi färjan från Lilla bommen. Härligt!


Staden Göteborg innehåller mycket fint: Underbart folk, levande kyrkor, shopping, vackra parker, kultur.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards