Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under juli 2017

Av Catharina - 23 juli 2017 19:17

Jag har haft en lugn helg. Igår var jag på Kungsmässan och där träffade jag Malin och Frida och hennes familj. Det var jätteroligt. Idag har mamma varit här och ätit äppelpaj. Vi pratade med Susanna och hon ska sälja en grön kläningm för mig. Jag har fått klänngen av Malin.

I torsdags var jag hos Malin i affären där hon jobbar. De har mycket fint men jag har så mycket kläder så jag behöver inte köpa något.

Av Catharina - 10 juli 2017 21:53

Idag var jag på Kungsmässan och träffade min tvillingsyster och hennes man.

Det var roligt för det var bara av ren slump. 

I torsdags var jag på trädgårdsföreningen i Göteborg med pappa och mina syskonbarn, det var jätteroligt.

Jag har problem med minnet så jag kommer nästan inte ihåg det.

På kvällen var jag i Varlakyrkan på musikkväll, det var jättebra. Det var Elisabeth som var präst.

Av Catharina - 3 juli 2017 16:59

Igår åkte jag färdtjänst till Älvsåkers kyrka. Det var en Taizémässa och det var jätteroligt. Taizé är en plats i Frankrike och jag vill kanske åka dit någon gång. Det vore roligt.

Det var bara jag och en annan dam, det var en kvinnlig präst som heter Elisabeth och jag har haft henne som lärare på Helsjön.

Av Catharina - 3 juli 2017 16:48

Jag hade en kanondag i torsdags. Jag var på Sjöfartsmuseét med pappa, Isabella, Evelina och Jonathan och hans familj. På eftermiddagen var jag på apoteket, på biblioteket och i Varlakyrkan där lyssnade jag på musik. Vad gjorde ni?

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards