Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under januari 2013

Av Catharina - 31 januari 2013 20:27

Denna fantastiska författare!


Hon har länge fascinerat mig med sina intressanta romaner.

Jag har läst Ödets dotter och älskar den. Andarnas hus är också bra både som bok och film. Zarites frihet var ganska bra. Ines min älskade likaså.






Av Catharina - 30 januari 2013 17:18

När man är trött och svag och inte orkar, vill eller kan göra något finns det ändå solgimtar i livet.


Fina bloggar, bra böcker, bra filmer, skön musik, god mat,.


Vad får dig att le?

Av Catharina - 29 januari 2013 18:43

Jag börjar vanligtvis jobba kl. 13 på Aspen men idag  började jag 11.30 Vi fick ett uppdrag att undersöka idrottsplatsers tillgänglighet för synskadade och rörelsehindrade besökare.Jag och en annan tjej samarbetar för vi har olika erfarenheter. Kul att samarbeta med någon då jag har jobbat själv i aspens bibliotek.

Av Catharina - 28 januari 2013 18:51

Vi var ju på Kungsmässan.  Jag köpte en snygg, grön vinterjacka. Sedan var vi på restauraang  men jag sprang iväg för att handla. På kvällen hade vi en trevlig kväll hemme hos mig.

Igår bjöd jag mamma,pappa och isabella på spenatlasagne. Susanna och Oscar var sjuka och Malin ville vara hemma.


Av Catharina - 26 januari 2013 12:34

Nu har jag sminkat mig, är redo för Kungsmässan o Pernilla.

Imorgon kommer folk på middag.

Tro

Av Catharina - 25 januari 2013 18:12

Gode Gud, jag lägger mitt liv i dina händer.

Jesus, du gav ditt liv för mig.

Jag kan tacka.

Av Catharina - 24 januari 2013 12:07

Ost och kex, lätt att ha hemma och så gott. Man kan också få över och ta fram nästa dag. Om man hinner och orkar kan  man gå till affären och köpa en vindruvsklase eller paprika och ha som tilltugg.


Ostbricka passar till frukost, lunch, förrätt och efterrätt.

Av Catharina - 23 januari 2013 21:28

Grillfest, inte grill fest

Var, inte vart


Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards