Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under mars 2015

Liv

Av Catharina - 31 mars 2015 17:23

De är underbart att se våren. Livet finns där och naturen lever. Snartär det Påsk. Liksom naturen väcks till liv så har Jesus väckt oss till liv på Påsken.

Av Catharina - 25 mars 2015 18:06

Nu innan påsken är det fasta. Det innebär att man avstår från saker för att få mera tid för Gud och familjen.


Själv avstår jag från facebook, men man kan avstå från godis, tv eller kött. Fastar ni?

Av Catharina - 15 mars 2015 15:19

I dag var jag i Tölö Kyrka och det var intresant.Jag träffade min gamla assistent Eva och några andra som jag känner.

Det var väldigt trevligt.

Det var festhögmässa och efteråt så var det lunch men den var jag inte med på.Jag träffade Timo,Cecilia och Lennart och Lena.Det var fyra präster med i dag.


Nu har de varit här och solat i toalätten.

Av Catharina - 15 mars 2015 15:04

  Cetta är en begåvad författare som har skrivit succeer som mannen som kunde tala med hästar och I vargars närhet.

Böckerna är väldigt läsvärda och handlar om människor och djur.


Evans kommer från Storbritanien.


Av Catharina - 13 mars 2015 17:59

Tror ni på skrock? Det gör inte jag. Jag har haft en bra dag idag.Jag var ute på en skön promenad. Jag lyckades läsa i Elle förut trots synskadan jag fått. Det är jag tacksam för. Nu ska jag se på TV, på Go´kväll. Ha en god kväll!

Av Catharina - 12 mars 2015 16:43

Unga kvinnor blir brutalt mördade. Vem är gerningsmannen?


Detta är en spännande och läsvärd roman.

Av Catharina - 3 mars 2015 16:08

Tacka herren ty han är god. Hans nåd varar evigt. Tacka herren ty han är god. Hans nåd varar evigt. Tacka herren ty han är god. Hans nåd varar evigt. Halleluja.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards