Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under augusti 2016

Av Catharina - 28 augusti 2016 21:53

Jag var i Lomma och träffade min bror och hans familj. Mamma och pappa var också med. Vi hade en fin dag och vädret var bra. Jag åkte över dagen och vi gick på en lång promenad. Har ni varit i Lomma? Det ligger utanför Malmö.

Dag

Av Catharina - 26 augusti 2016 19:43

Imorgon ska jag åka till Malmö och hälsa på min bror som bor där. Det ska bli roligt. De bor i en ort som heter Lomma. Mina föreldrar har åkt idagoch de bor hemma hos Jonathan och hans familj. Vi får passa på att träffas mycket nu för de ska flytta till Filippinerna i oktober. Jag ska åka färdjtänst imorgon bitti klockan 8.00 och hem klockan 16.30 Så nu ska jag lägga mig snart så att jag orkar med morgondagen. 

Av Catharina - 22 augusti 2016 21:17

I lördags var vi på Liseberg. Susanna och Malin var sjuka men Jonathan och hans familj var med. Det regnade ibland.

Idag har jag varit ute och först var det soligt och jättevarmt och efter att min tvätt var klar var det svalare. Jag hade på mig en kjol och en filt.

På kvällen regnade det.

Av Catharina - 18 augusti 2016 21:49

Igår var jag med Carro i Göteborg på kulturkalaset.Vi hade väldigt roligt och vi träffade Gustav och Mikaela. Vi var och lyssnade på flera olika komiker bland annat Marika Karlsson. Dom var jättebra.


Vi gick igenom stan ocj det var mycket folk ute.

Av Catharina - 16 augusti 2016 22:10

Jesus sa: jag dog för dig på korset

Av Catharina - 14 augusti 2016 20:56

Först duschade jag och det var skönt sen var det skönt ute och sen var jag i Älvsåkerskyrkan. Där träffade jag Per och Ann och Lars Persson. Det var väldigt trevligt.

Av Catharina - 13 augusti 2016 17:39

Eftersom Caroline inte kan komma idag så kommer mina föräldrar hit istället. Jag har gjort en god Smulpaj med jordgubbar och blåbär som jag hade i frysen.

Jag är så tacksam för att jag har pappa och mamma som kan komma ikväll. Hoppas att ni får en bra lördag.

Av Catharina - 10 augusti 2016 18:40

. Detta tipset fick jag av en kvinna i Jönköping. Jag träffade henne vid förbön, när jag sade att jag har jobbiga tankar.Hon såg mig dansa med Jesus och jag har ju dansat mycket. Jag älskar att dansa. Hon sade att jag ska tänka på att dansa med Jesusnär jag har jobbiga tankar. Detta har jag tänkt på sedan dess.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards