Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under juli 2016

Av Catharina - 30 juli 2016 22:05

Det har varit oasmöte i Jönköping och jag var med.Det började med att jag åkte riksfärdtjänst klockan 11 i onsdags. Jag var framme halv 2 och bodde på ett fint hotell.

Av Catharina - 26 juli 2016 14:23

På lördagen var jag i Vallersviks kyrka och Simon talade. Jag träffade pappa och Alexander. Jag träffade också Mikael, det var trevligt och givande.

På söndagen hade jag feber men blev bättre efter en kall dusch. På kvällen var jag i Varlakyrkan.

Av Catharina - 20 juli 2016 12:55

Nu har mamma varit här och vi har betalat räkningar. Susannas barn hade sovit över hos mamma och pappa och dom var med här. Dom lekte i min säng och hade roligt. Dom har en låda med leksaker här och dom hade framme en målarbok. Evelina har sittit i mitt knä och hon tyckte om mina byxor som har fina färger. Ha en fin onsdag.

Av Catharina - 19 juli 2016 19:08

Min kusin fyller 25 år idag och jag har varit på hennes kalas. Det var trevligt med fint väder. Hon fick en mortel av var familj. Jag kommer ihåg när hon föddes för hon var för tidigt född. Min bror som bara var ett år då kallade henne för apa. 

Nu är hon väldigt duktig som har varit aupair i USA och nu är hon färdig socionom. Hon jobbar på ett hem för flyktningar.

Av Catharina - 17 juli 2016 15:39

Idag har jag varit mycket aktiv. Först var jag i Varla kyrkan klockan 10.00 och sedan var jag hos mina föreldrar. Vi pratade om olika resor som jag ska göra i sommar. Jag ska åka till Jönköping och kanske till Alingsås och Malmö. Jag återkommer med mer information om resorna. Nu ska jag gå ut i det fina vädret. Förut regnade det. Hoppas att ni får en bra dag.

resor · Tack
Av Catharina - 14 juli 2016 12:53

Två dagar i rad har jag varit ute på sköna promenader. Mina assistenter och jag har plockat körsbär från ett träd. Igår var jag i Kungsbacka på cafe med pappa, Frida och hennes svärmor och Kalle. Jag har blivit bjuden på en fest på Lördag. Vad gör ni idag?

Av Catharina - 10 juli 2016 17:50

   


Jag bjöd på tårtan av marängbotten och grädde och jordgubbar.

Av Catharina - 7 juli 2016 17:24

Idag var jag på marknaden i Kungsbacka. Jag träffade pappa och jag köpte jordgubbar. Jordgubbarna ska jag bjuda på på lördag då vi ska ha grillfest. Det ser jag fram emot och det ska bli roligt.

Om en stund ska jag gå till Varlakyrkan på musikcafé. Det brukar vara väldigt lyckat.

Vad gör ni idag?

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards