Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under april 2015

Av Catharina - 29 april 2015 19:31

Cream är ett märke och de har mycket fina kläder. Jag har köpt en jacka och en tröja av det märket. De är jättefina!

Jag rekomenderar Cream för alla tjejer.

Av Catharina - 27 april 2015 16:19

Nu är det Vår.

Det tycker jag är skönt.

Solen skiner och allt blir grönt.


Tro

Av Catharina - 26 april 2015 14:16

kaDen kristna tron lever.


Britney Spears tror.halleluja katy Perrys och Jessica Simpsons fäder är pastorer.

Av Catharina - 23 april 2015 22:42

Nu ska jag lägga mig. Jag önskar er en skön natt.

Av Catharina - 23 april 2015 22:00

Vad tycker ni om för musik? Själv är jag förtjust i ballader, pop och techno. Det finns så mycket bra och skön musik. Madonna har gjort mycket bra  liksom Mozart och Beethoven Listan kan göras lång. Israel Kolmodin gjorde musik och han skrev en av Sveriges mest sjungna sånger nämligen psalmen Den blomstertid nu kommer.

Av Catharina - 21 april 2015 20:29

Rena vatten och rädda barns liv

Varje dag dör 1 000 barn av smutsigt vatten, brist på sanitet och dålig kunskap om hygien. Men det finns sätt att ändra på det. Köp vattenreningstabletter så är du med och räddar barns liv.

Av Catharina - 19 april 2015 20:36

I onsdags var min kompis och jag på Leva och fungeramässan i Göteborg. Jag träffade flera kompisar. Det var Mikaela, Tobbe, Ludvig och Linda. När jag var där fick jag en bok från ett assistansbolag om personlig assistans. Bolaget heter Livsanda.

Här är boken.

    

Av Catharina - 17 april 2015 17:29

Slappna av och vila tryggt i herrens händer. Stressa av och låt den heliga anden skölja över dig med kärlek. Gud älskar dig. Du är ett av Guds älskade barn.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards