Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under maj 2021

Av Catharina - 31 maj 2021 10:48

Igår hade jag en fantastisk dag.

På förmiddagen gick jag till Stadshuset och lämnade en ansökan om riksfärdtjänst.Hemma lade jag mig i sängen och hade stimulatorn.

Jag läste i ANDRA MOSEBOKEN. Det var mycket intressant om Mose.

 Klockan 16 var jag hor mamma och pappa. Det var mors dag och mina tre syskon var med. Vi hade jättekul..

Mamma fick ett presentkort på fotvård av oss barn.

Av Catharina - 29 maj 2021 11:59

Jag var på en promenad och det var skönt ute. När jag kom in skrev jag en ansökan om riksfärdtjänst till Borås på midsommarafton.

Snart skall jag lägga mig och ha stimulatorn.Sedan skall jag till Carro.

Av Catharina - 28 maj 2021 16:09

I förmiddags lämnade jag tillbaka boken Befrielsen på biblioteket.

Hemma lade jag mig i sängen och hade stimulatorn. Då läste jag i boken Mina ryska vänner samt Bibelns FÖRSTA  MOSENBOKEN. 1 Mos är mycket intressant om Noas ark.

Jag älskar historia.-

Av Catharina - 28 maj 2021 15:11

Igår var jag aktiv. På förmiddagen var jag på mammografi på Varbergs sjukhus. Väl hemma vilade jag på sängen och hade stimulatorn.

Sedan kom jag upp i stolen och min mamma kom. Vi betalade räkningar via nätet.

 

 

 

 

Hon hämtade också varor från Oriflame som hon beställt av mig. När mamma gått gick jag till Apoteket på Kungsmässan och hämtade min apodos.

Hemma bloggade jag om boken Befrielsen.

Av Catharina - 27 maj 2021 18:37

För de allierade var hon en orädd frihetskämpe och en fantastisk spion. En kvinna som var före sin tid. För Gestapo var hon en gäckande skuggfigur och deras mest jagade person. Hon hette Nancy Wake och hade ett skyhögt pris på sitt huvud.

Av Catharina - 26 maj 2021 12:42

Jag ringde Varbergs sjukhus och frågade om jag behöver flytta över till en brots imorgon men fick svaret att så ej behövs. Jag skall göra ultraljud.

Sedan var jag på en promenad i Varlaområdet där jag bor. Det var skönt ute

Min vän Carro ringde. Vi skall ses på lördag hos henne.

12.45 lade jag mig i sängen och hade stimulatorn.

 

 

Jag läste ut boken Befrielsen och den var mycket bra.

Jag fick hem Oriflamevaror som jag beställt.

Av Catharina - 25 maj 2021 15:16

IPå mitt och min tvillings kalas 8 maj på Tjolöholm hade vi fint väder.

I lördags på mina brorsbarns kalas i lekplatsen utanför simhallen var vädret fint.

dag var jag på biblioteket och lånade boken Mina ryska vänner. Vädret var fint och när jag kom hem började det regna.

Jag har tur med vädret.

Jag vilade på sängen och hade stimulatorn.

Kära mormor ringde. Hon skulle äta grönsakssoppa till middag.

Av Catharina - 24 maj 2021 16:52

Igår var jag länge på köpcentra Kungsmässan.På Kungsblomman köpte jag en fin porslinsblomma för pengar jag fått av min vän Aina.

 

 

 

 

Jag köpte sbomullspads och sminkborttagning  på Hm och en fin scarf på Jeansbolaget.

Väl hemma ringde jag Aina och berättade att jag köpt en porslinsblomma för slanten hon gav mig i present.Hon blev glad..


Idag har jag varit på en långpromenad i Kungsbacka.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Ovido - Quiz & Flashcards