Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under januari 2015

Av Catharina - 17 januari 2015 12:09

Att vila kan vara tråkigt.

Att vla är en bra vila mot förkylning.

Idag är jag hemma och vilar trots att min kusin har 20-års kalas.


Vila är namnet på ett fint klädmärke. Jag har några kläder därifrån.

Av Catharina - 10 januari 2015 19:19

Jag sysselsätter mig med mycket böcker. Nästa vecka ska jag börja på Erikshjälpen. Då kommer jag att arbeta med böcker och det ska bli spännande. Vad gör ni för att sysselsätta er idag?


Nu ska jag se på TV! Vilken skön kväll!

Av Catharina - 9 januari 2015 16:26

Detta är en bra författare. Jag undrar om jag också kommer att bli en.

Av Catharina - 7 januari 2015 20:04

Tack Gud! Tack att jag får vara en del av din skapelse.


Jag får vara här även om jag inte är perfekt.

Av Catharina - 3 januari 2015 13:10

Först vill jag önska er ett gott nytt år. Hade ni en trevlig nyårsafton?


Jag brukar inte gilla shopping men idag har jag gjort det. Först var jag på HM och köpte en spetsklänning sedan köpte jag jeans i en butik som heter Tara. Efter det gick vi till JC, där jag köpte en vit blus och jeans. Jag träffade min mamma också och min systers svärmor. Det blev en lyckad dag. Jag önskar er en lyckad lördag!      

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards