Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under oktober 2016

Av Catharina - 30 oktober 2016 19:52

Igår skulle jag träffa Caroline men jag träffade P istället. Det var jätteroligt. Vi såg på en film och den var bra den heter "Inside I`m Dancing".  Jag skulle träffa Caroline idag istället men hon blev sjuk. Istället gick jag till Kungs Mässan och fikade med mina underbara assistenter. Jag sitter framför TV nu.


Av Catharina - 27 oktober 2016 16:39

Idag har killen varit här för att kolla datorn och det gick bra. Efteråt var jag på Apoteket. Jag var också på Gina Tricot och köpte en tröja, hoppas att den passar. Jag var ute en stund på promenad. Nu är det vackra färger ute på träden. Gul, orange, röd.

Av Catharina - 22 oktober 2016 20:34

Jag sover mig igenom dagarna. Min kompis P frågade om jag kunde träffa henne i Göteborg, men jag oroade mig för att somna. Det är bra med sömn om man är sjuk, men jag är inte så sjuk. Hur mår ni?

Av Catharina - 19 oktober 2016 21:09

Det är ett fantastiskt program. Jag ser fram emot nästa vecka och jag blir aldrig besviken. Idag var det också bra. Jag hoppas att alla bönderna blir lyckliga. Dom är värda ett lyckligt liv och jag följer deras äventyr. Det ska bli spännande. Följer ni Bonde söker fru?

Av Catharina - 18 oktober 2016 14:56

Min assistent Linda frågade mig vilket flick namn jag tycker är finast och jag svarade Miriam. Jag tycker väldigt mycket om det namnet men jag känner ingen som heter så. Miriam är nog Maria på hebreiska. Vilket namn tycker ni är finast? Maria är en form av Miriam.

Av Catharina - 17 oktober 2016 17:35

Ibland är de skönt att inte läsa.Det är inte ofta jag är bokfri. Nu har ja läst i en tidning som heter Elle och den är bra,den håller mig uppdaterad om olika kändisar och den är givande bra.Att vila ögonen är skönt.Jag har också varit på vårdcentralen för jag har varit krasslig men de var bra .

Av Catharina - 16 oktober 2016 19:23

Förresten igår blev jag sminkad på Kungsmässan. Det var en höstmarknad inne på Kungsmässan och det var  Bodyshop som sminkade mig.

Idag var jag i Varlakyrkan på ungdomsmässa jag kände mig lite gammal men jag var inte den enda som var äldre än komfirmanderna. Vi sjöng jättefina sånger bland annat Du vet väl om att du är världefull. Efteråt hemma ringde Sussana och jag bjöd in henne på tjejmiddag. Det var roligt.

Av Catharina - 15 oktober 2016 19:11

Jag var på Lindri idag och lämnade tillbaka en jacka och ett par byxor. Det var roligt för att Susanna jobbade idag och Malin var där på besök. Jag hade tur för att Susanna gav mig alla pengar tillbaka och vi hade jätteroligt. Jag åkte till affären med färdtjänst för att jag har mycket problem med korsetten nu och det ät jättejobbigt. Efteråt var jag på Kungsmässan och köpte en julklapp på marknaden, det känns bra att köpa julklappar nu.

Hemma bakade jag havreflarn. Karolina hade med sig havreflarn idag och de var så himla goda så jag fick inspiration av henne. Har ni haft en bra dag?

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards