Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under december 2013

Av Catharina - 29 december 2013 18:15

Jag har en del drös änglar runt mig.


En av dom änglarna har varit hemma hos mig idag och det var underbart.


Jag har också nära och kära som agerar änglar i min vardag.


Idag har jag också hört Carola sjunga om änglaskaror.  

Av Catharina - 27 december 2013 15:10

Hoppas att ni har haft en god helg!

Hoppas att ni också har en skön helg framför er!


Nu och här vill jag påminna om en enkel försäkring:Släck levande ljus!


Och kom ihåg att Jesus är ljuset. Det är skönt att veta i denna värld som ofta är mörk.

Av Catharina - 22 december 2013 20:07

Språket franska charmerar mig.


Jag läste franska i flera år. Nu kan det ibland kännas onödigt.Ibland kan det ändå vara roligt att höra olika ord som kommer från franskan.

Idag har jag lyssnat på en skön skiva med Celine Dion och det var skön franska.


Småfranska är också gott...

Av Catharina - 20 december 2013 11:55

Jag tränar, alltså finns jag.


Det är underbart att träna, att sakta men säkert bli bättre på något.

Att träna innebär att leva i nuet.

Även om det kan vara tråkigt

Av Catharina - 14 december 2013 18:29

Jag har inte läst hela denna roman som jag inte fann särskilt bra.


Boken utspelar sig för hundra års sedan och är ett uttryck för sin tid.ä

 

Av Catharina - 13 december 2013 19:37

Jag har varit  trött och inte orkat blogga .Det har visat sig attjag har en infektion i kroppen.

Av Catharina - 12 december 2013 20:53

Köp julklappar som räddar barns liv

Nu är det enklare än någonsin att göra något gott. Genom att handla UNICEFs fältprodukter hjälper du barn över hela världen att överleva och utvecklas. I gåvoshopen på unicef.se hittar du allt från vaccin och medicin till fotbollar och skrivböcker. Produkterna skickas till de barn som behöver dem mest och du får ett fint gåvobevis att ge bort i julklapp. Köp julklappar som räddar barns liv!

Av Catharina - 3 december 2013 21:15

Inatt sov jag gott på propavan och stilnock. Jag var orolig för att det inte skulle vara bra men det var en bra kombination. Hoppas jag kan sova inatt också.

Öm du har sömnproblem så sök hjälp.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards