Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under juli 2015

Av Catharina - 29 juli 2015 15:51

Finns det något finare? Barn älskar att vara på lekplatser. Det finns en lekplats i närheten av mitt hem. Vi var där förra veckan. Här är några bilder.


   




Av Catharina - 21 juli 2015 19:12

    Den tionde luli åkte min kompis och jag till Fredrikshamn från Göteborg över dagen. Det var lyckat och jag köpte godis på båten. På hemresan satt jag ute på däck och solade.

Jag vill verkligen rekommendera detta. Det kostar inte mycket.

Av Catharina - 21 juli 2015 15:09


Ännu en lyckad vecka avklarad! I tisdags var jag hos min mormor och hälsade på. Det var riktigt trevligt. På torsdagen var jag på Tjörn hos Caroline. Det var jättefint väder och hon fyllde år. I helgen var jag hemma för att bli frisk.

Av Catharina - 13 juli 2015 15:39

När jag fyllde år fick jag ett presentkort på Akademibokhandeln.

Jag passade på att köpa böcker som ingår i en serie om tre prästsystrar. Dom verkade bra.

Författaren heter Maria Gustavsdotter.


Katarinas bok (inbunden)

Av Catharina - 8 juli 2015 18:15

 Som att ta farväl av en god vän. Så var detatt läsa ut dena bok.


Man får följa olika barnhemsbarn.



Av Catharina - 7 juli 2015 17:26

    

Idag har jag verkligen gjort stan. Jag träffade pappa, Isabella och Evelina i kyrkan. Efteråt var vi på kyrkans café och sen var vi på Lindri och träffade Malin. Vädret har varit bra idag. Det var svalt och uppehåll.


 




Av Catharina - 4 juli 2015 21:21

Jag har haft en kanonvecka. Äntligen har det fina vädret kommit.

I onsdags var jag på en konsert med The Cardigans på Liseberg. Det var jättebra.

I torsdags var jag på marknad i Kungsbacka. På kvällen var jag i Varlakyrkan.


Igår var jag på kalas hos Mikaela. Se nedan.


   

Vi hade en fin kväll.


Tack så mycket.



Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards