Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under april 2016

Av Catharina - 30 april 2016 18:45

Idag var jag på Kungsmässan för att se om jag kan köpa någonting. Jag ska få kläder i present nästa vecka. En mint grön kofta och en vit poncho har jag redan inhandlat. Ikväll ska jag se vad jag har i garderoben.

Av Catharina - 27 april 2016 20:25

Jag har inte skrivit på bloggen för att jag har inte gjort så mycket. Igår var jag på biblioteket med pappa och hans vänner. Det var som vanligt trevligt. Idag har jag varit ute en stund och träffade min granne L. som var ute med hunden. Jag kollade efter aktiviteter i kyrkan. Jag ska gå till kyrkan imorgon.

Av Catharina - 23 april 2016 20:06

Idag låg jag länge i sängen.Martin rimgde och vi pratade om att gå på bio. Igår var jag hemma hos min tvillingsyster och vi hade jätteroligt. Jag lekte med E. De bjöd på kräftor och de sa att de var jättegoda. Imorgon ska jag gå till kyrkan.

Vet ni om det går någon bra film på bio?

Av Catharina - 21 april 2016 19:42

Idag fyller den engelska drottningen 90 år. Hon har regerat sen 1952. Hon har Gud som förebild. Hon har samarbetat med tolv premiärministrar, David Cameron beskriver henne som en klippa.

Av Catharina - 21 april 2016 18:57

Två härliga tjejer med detta förnamn är Elsa Billgren och Elsa Hosk, Billgren är en programledare och bloggerska  och Elsa Hosk är en framgångsrik supermodell. En annan känd Elsa är författaren Elsa Beskow, hon var bara 23 år när hon slog igenom som författare och konstnär. En annan populär Elsa är Elsa i barnfilmen Frost.

Av Catharina - 20 april 2016 14:06

Idag har jag varit hos neurologen, det blev inte så mycket sagt eftersom jag inte haft så mycket besvär i år. Vi pratade om epilepsi som jag nog inte har. Sedan ringde en annan neurolog och hon är väldigt bra. I eftermiddag ska jag till mamma för hon fyller år idag. Hon ska få likör av mig.

Av Catharina - 18 april 2016 20:50

Det blev en härlig promenad till Kungsmässan. Jag hittade fina klänningar på Jeans Bolaget. Jag köpte ELLE med Beyoncé på Pressbyrån. Vad har ni gjort idag?

Av Catharina - 18 april 2016 18:13

Jag är en riktig hemmaråtta. Idag har jag vilat och läst. Jag kunde gå till apoteket men jag valde att blogga istället. Har ni haft en bra dag? Men jag kanske går ut i alla fall. Det kan vara skönt med frisk luft.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards