Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under februari 2023

Av Catharina - 28 februari 2023 13:57

Jag var på fotvård igår. Det var i Kungsbacka centrum och efteråt gick jag till Hemköp. Jag har kollat på ett program idag som heter Malou möter Armand Duplantis, det var bra.

Jag kollade på min padda. Jag har varit i Varlakyrkan på en andakt och jag träffade min pappa och prästen. Hon heter Tuija och hon är bra. Jag pratade med henne och frågade om hon kunde be för mig. Jag har också tänt ett ljus för mina syskonbarn.

Om en stund kommer en från Hjälpmedelscentralen och nu vilar jag i sängen. Jag bloggar från mobilen nu.

Av Catharina - 28 februari 2023 13:57

Jag var på fotvård igår. Det var i Kungsbacka centrum och efteråt gick jag till Hemköp. Jag har kollat på ett program idag som heter Malou möter Armand Duplantis, det var bra.

Jag kollade på min padda. Jag har varit i Varlakyrkan på en andakt och jag träffade min pappa och prästen. Hon heter Tuija och hon är bra. Jag pratade med henne och frågade om hon kunde be för mig. Jag har också tänt ett ljus för mina syskonbarn.

Om en stund kommer en från Hjälpmedelscentralen och nu vilar jag i sängen. Jag bloggar från mobilen nu.

Av Catharina - 26 februari 2023 17:17

Idag har jag varit i tölö kyrka och jag promenerade båda vägarna. Det var en kvinna som var präst och hon heter Tuija. Hon är ofta i varlakyrkan som jag är i ofta. Jag har träffat en snäll man i Tölökyrka som heter Lennart. Han har en fru som har varit diakon i vår församling. Jag har okså kollat på en gudtjänst på svt play idag på min padda. Det var från svenska kyrkan i hässleholms kyrka och det var jättebra. När jag kom hem så la jag mig i sängen och vilade och hade stimuleringen . Nu är jag uppe igen i rullstolen.

vad gör ni idag? Jag ska beställa biljetter för konsert av carola på Tjolöholm slott ikväll.

 

Kram C

Av Catharina - 25 februari 2023 12:29

Igår var min lillasyster här.Hon har fyllt år och jag gav henne oriflame produkter. På kvällen så duschade jag och efteråt såg jag på SVT play. På ett program som heter Gokväll. Idag har jag också sett på SVT play på en pratshow som heter Carina Bergfeldt. Carola var med och det var mycket bra.

 

Av Catharina - 24 februari 2023 09:29

Jag har en stark tro på Jesus och igår var jag i Varlakyrkan. Prästen Tuija läste i Bibeln i psalm 32. Jag träffade en kvinna som är gift med en präst. Hon berättade att hon odlar mycket och jag sa att jag också odlar. Hon berättade att hon har fått plantor av mig, men jag kommer inte ihåg. Jag kan be för mina läsare om du vill. Bara kommentera.

Av Catharina - 23 februari 2023 10:36

Igår var jag inte i Kungsbackakyrka för jag mådde inte bra. Jag hade bestämt med pappa att vi skulle träffas där. Idag har jag avbokat syncentralen och ögonmottagningen och jag har beställt Resam för nästa vecka. Jag ska åka till Varbergssjukhus. 

Jag vill gå till Varlakyrkan i kväll och det är perfekt, för jag bor bara fem minuter ifrån kyrkan.

Av Catharina - 22 februari 2023 11:24

Jag har varit på apoteket i stan och på ica på kungsmässan.Nu har sjuksköterskan varit hä. Jag behöver kanske få vätskedrivande. Jag var också på en promenad. Om en stund ska jag lägga mig och vila. Ikväll vill jag gå till kyrkan i kungsbacka.

Av Catharina - 21 februari 2023 17:04

Jag var uppe klockan elva i min permobil. Idag var jag och pappa i Varlakyrkan sedan åt vi lunch ihop hemma hos mig. Varlakyrkan är perfekt för mig. Jag kan gå dit på fem minuter. Nu ser jag fram emot en påsk.

Maria K ringde. Hon har varit min assistent förut.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Ovido - Quiz & Flashcards