Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under februari 2018

Av Catharina - 25 februari 2018 16:41

Det var en tjej som heter Sara som frågade mig om jag kan rekommendera böcker.Jag har rekommenderat böcker av författaren Virginia Andrews för dom är väldigt bra tycker jag.

Jag har fått ett presentkort på akademibokhandeln och jag har köpt en bok som heter Dansa för oss och jag tror att den är väldigt bra.


Av Catharina - 24 februari 2018 15:46

Igår kväll var jag hemma hos min kompis Caroline i Göteborg. Hon bor i en lägenhet nära vattnet på Eriksberg. Vi såg Danmarksfärjan utanför hennes hem. När jag var hos Caroline bjöd hon på ost, kex och vindruvor. Hon bjöd också på choklad och godis. Vi pratade och hade trevligt. Jag pratade också med hennes assistenter.

Idag har läst i en bok som heter Lyckan, kärleken och meningen med livet. Den är bra. Om en stund ska jag gå till Kungsmässan. Kungsmässan är ett affärscenter som är nära mitt hem så jag är ofta där.

Av Catharina - 21 februari 2018 13:39

Igår hade jag en jättebra dag. Jag stod i ståskalet och satt vid datorn och bloggade. På kvällen var jag på Fyren och det var poesiafton. Vi röstade och det var en tjej som vann. Efteråt var jag på kKngsmässan med pappa och vi kult träffade Malin, min syster.

Av Catharina - 20 februari 2018 16:24

I lördags var jag på bio med Martin och filmen var fin. Den var känslosam med mycket bra musik. Filmen handlade om Ted Gärdestad och det var om hans genombrott som musiker.

I söndags var jag på kalas hos Susanna. Dom bjöd på pizza och tårta. Det var många som har fyllt år, det var Jonathan, Malin, Isabella och Oscar. Dom vuxna fick öl av mig och Isabella fick ien pysselbok. Vi hade jätteroligt och barnen lekte mycket.

Bio

Av Catharina - 17 februari 2018 14:26

Idag ska jag gå på bio i Göteborg med Martin. Det ska bli jättekul v ska se en film om en svenks musiker och den är väldigt bra tror jag. Filmen heter Ted för kärlekens skull.

Av Catharina - 16 februari 2018 15:48

I tisdags var jag med pappa och Alexanderpå biblioteket. Jag träffade min granne Gun och hon frågade om jag skulle gå hem med henne men jag ville vara kvar. pappa och jag pratade om att resa till Barcelona.

I onsdags var jag på vårdcentralen och efteråt var jag på pramenad och det var skönt. På kvällen var jag i Kungsbacka kyrka.

Igår var jag i en affär och köpte presenter som mina sysskon ska få på söndag. Min syssters man ska också få en present.

Av Catharina - 10 februari 2018 16:57

Det är skönt med helg. Jag är visserligen hemma jämt för jag jobbar inte. Men det är ändå härligt med helg. Idag har jag duschat och det är alltid skönt med varmt vatten. Imorgon ska jag hälsa på min kusin Ida. Vi skulle ha träffats i januari men någon blev sjuk. Det ska bli jätteroligt att ses och alla ska vara med.

Av Catharina - 7 februari 2018 15:26

Igår sa jag att jag inte ska beställa från Oriflame för att jag har så mycket hemma. Nu har jag ändå beställt hårmask och lite annat. jag ska ge bort en sak till min bror. Jag älskar Oriflame.

Har ni provat deras produkter?

Det fungerar väldigt smidigt att beställa på internet.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards