Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under juli 2019

Av Catharina - 31 juli 2019 14:32

I måndags var jag på Apoteket på Kungsmässan och hämtade ögondroppar.

Jag var också på Ica. Jag träffade Kalle och Liselotte.

Idag har jag lyssnat på Sommar i P1 och Fares Fares. Det kan jag rekommendera.

Av Catharina - 30 juli 2019 16:17

Jag skrev om miljöpartiet. Jag har röstat på dem i flera år och jag har bytt parti. Jag vet inte om det är bra att dem som har lämnat kommentar är emot Sverigedmokraterna, jag är också emot dem. Han heter Göran.

Av Catharina - 30 juli 2019 15:58

Idag har jag varit på systembolaget med min pappa. Vi köpte vin som vi ska ha på fredag för jag ska ha grillfest. promenerade ditoch det var uppehåll men mulet efteråt var pappa och jag i kyrkcafeét. Det var jättetrevkligt. Jag träffade Catarina och Michaela. Man skulle gå på bön efteråt men jag var inte med på det. Jag träffade också Felix.

Av Catharina - 29 juli 2019 15:33

Jag brukade vara miljöpartist men i förra valet blev jag kristdemokrat. Idag har jag läst på MPs fbsida som är jättebra.Där stod mycket bra så jag nästan ångrar mig. Vad tycker ni

Av Catharina - 29 juli 2019 13:25

 Min helg har varit fantastisk. I lördags var jag på bio med Martin och såg filmen Lejonkungen.Den var jättebra och fint gjord.

Igår var jag i Tölö kyrka och det var en kvinnlig präst som predikade. Efter mässan pratade jag med henne och hon hade job´bat  på Volvo.

Av Catharina - 26 juli 2019 18:13

Igår kväll var jag i Varlakyrkan på musikkafe. Det var en grupp som heter Trinning som spelade och sjöng. Det var tre tjejer som sjöng och spelade fiol. Sven var präst och vi sjöng psaim i  denna ljuva sommartid.
Idag var jag på biblioteket och lämnade tillbaka Celias döttrar. Jag tittade i tidningen Res och köpte den på Pressbyrån.

Jag  har läst recension om filmen Lejonkungen för imorgon ska Martin och jag se den på bio.

Av Catharina - 25 juli 2019 17:35

Idag gör jag mycket. Jag använde stimulatorn. Jag fick en ny stroller.Jag gick till Apoteket. Då träffade jag min assistent E som skulle lämna ett papper för riksfärdtjänst på Stadshuset för mig. Nu har mamma varit här och hjälpt mig med att betala räkningar. Och sen visade hon mig bilder från Susannas semester. Susanna är min tvillingsyster. Klockan kvart i sju ska jag gå till Varlakyrkan.

Av Catharina - 24 juli 2019 14:59

Någon sa att tro på Gud är som att tro på tomtar och troll.Det betyder att drottning Silvia tror på tomtar och troll. Det betyder att Astrid Lindgren och Bill Clinton och Madonna tror på tomtar och troll. Det betyder att Carola tror på tomtar och troll.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards