Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under maj 2013

Av Catharina - 31 maj 2013 18:14

Jag har en resa framför mig, och det skall bli så roligt.

Det är nervöst!


Förrs året vid denna tid hade jag en sjukhusvistelse framför mig.Skön kontrast


Har ni varit i Spanien?

Jag ska försöka handla en del kläder och kanske annat.


 

Av Catharina - 30 maj 2013 17:48

Den blomstertid nu kommer
med lust och fägring stor.
Du nalkas, ljuva sommar,
då gräs och gröda gror.
Med blid och livlig värma
till allt som varit dött,
sig solens strålar närma,
och allt blir återfött.


    

Av Catharina - 29 maj 2013 16:55

        Våren/sommaren bjuder på blommande växter.  


   Det är bara att tacka Gud för allt, hans vackra skapelse!

Blommor kan inte bli till av sig själva, nej, de ingår i Guds stora plan där ni och jag

också ingår.



Av Catharina - 28 maj 2013 16:56

Klänningar dominerar min packning. Klänningar vilka underbara plagg.Jag reser snart. Bara en solfjäder saknas...

 Min syster har Internet-butiken Dressville tillägnad klänningen. Du hittar en länk här på bloggen!


 

Av Catharina - 27 maj 2013 13:49

Kärleken övervinner allt.

Så kanske det är.


Jag läste precis Skönheten och odjiret,  en fin, liten bok  som kasnske bygger på filmen. Där blir det tydligt att kärleken löser många probllem.


Kärleken övervimmer allt. den smäter snö, Den skingrar mörker och får solen att gå upp.


 

Av Catharina - 26 maj 2013 14:56

  250kr

Dom ä2r one size och hör av er vid intresse.  

Av Catharina - 26 maj 2013 13:21

Ja, och solsken dagen till ära! Är det inte underbart?

Jag solar.


Mormor är mor, mamma är mor, min tvillinggsyster är mor.Grattis

 

Av Catharina - 25 maj 2013 16:10

Säljer kläder, köper kläder.


Det känns så roligt och bra! Igår köpte jag två klänningar och sålde två.

Jag hade haft de två rosa klänningarna länge så att det var roligt att låta E ta över dem.

De är fortfarande fina!

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards