Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg den 4 februari 2023

Av Catharina - 4 februari 2023 16:46

På förmiddagen idag tränade jag med stimuleringen och jag duschade. Efteråt torkade jag håret med hårtorken. Jag har också läst i en bok om drottning Silvia, men jag tycker inte att den är så bra. Jag hade sett fram emot fakta om henne, men det står mycket om hennes far som kanska var nazist. Han var iallafall med i partiet men inte aktiv. Boken är obehaglig och tar upp judarnas situation under andra världskriget.

 

Nu har jag varit ute på en promenad och jag lämnade ett brev på stadshuset. Det är en ansökan om riksfärdtjänst till Borås. Ute är det kallt och det kom snö igår. Jag kunde inte komma ut igår för det var mycket snö. Vad gör ni?

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Ovido - Quiz & Flashcards