Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2016

Lindri och havreflarn

Av Catharina - 15 oktober 2016 19:11

Jag var på Lindri idag och lämnade tillbaka en jacka och ett par byxor. Det var roligt för att Susanna jobbade idag och Malin var där på besök. Jag hade tur för att Susanna gav mig alla pengar tillbaka och vi hade jätteroligt. Jag åkte till affären med färdtjänst för att jag har mycket problem med korsetten nu och det ät jättejobbigt. Efteråt var jag på Kungsmässan och köpte en julklapp på marknaden, det känns bra att köpa julklappar nu.

Hemma bakade jag havreflarn. Karolina hade med sig havreflarn idag och de var så himla goda så jag fick inspiration av henne. Har ni haft en bra dag?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catharina - 11 augusti 2023 21:03

Jag är på Varbergs sjukhus för jag har en infektion i kroppen. Jag har varit här kl 14:30 och jag tycker det är bra här. Kan ni be för mig? ...

Av Catharina - 10 augusti 2023 13:14

Idag var jag på Hemköp i centrum. Jag passade även på att gå till apoteket där. På vägen dit gick jag förbi Fyren och lånade en DVD som heter Gitmo. Det är en dokumentär om Guantanamo Bay fängelset på Kuba. Om en stund kommer min sjuksköterska, som...

Av Catharina - 9 augusti 2023 11:06

Jag var i varlakyrkan och jag är så glad för att jag bor nära. Pappa var medoch jag träffade en diakon som heter Ingela. Efteråt frågade jag henne var i bibeln hon läste och hon sa amos i gamla testamentet. Jag träffade också prästen Sven och frå...

Av Catharina - 7 augusti 2023 15:01

Idag har jag varit på Varbergs sjukhus. På på öron, näsa och hals bytte jag kanyl till min trach som jag har i halsen. Jag har en respirator kopplad till den. Jag har haft högt socker och jag är orolig för att jag har fått en ny infektion. Kan ni be ...

Av Catharina - 4 augusti 2023 10:20

Igår kväll var jag i Varlakyrkan och lyssnade på livemusik. Det skulle varit traditionell judisk musik, men det blev inställt pga sjukdom. Istället spelades grekisk folkmusik. Prästen hette Sven Svedulf som höll i andakten. Idag frågade pappa mig om...

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards