Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg den 8 oktober 2018

Av Catharina - 8 oktober 2018 15:29

Igår gjorde jag mycket. Klockan elva var jag i Kungsbacka kyrka på mässa. Pappa och Evelina var med, Anna var präst. Dom pratade om Noa som byggde arken för att rädda jorden. Det var jättebra. Jag var med och fikade. Efteråt träffade jag Maria soom har gått på samma folkhögskola som jag. Det är en kristen folkhögskola och Maria är gift med en kille som gick på den skolan också han heter Roland. Dom bor i Lindome. 

På hemvägen var jag på apoteket på Kungsmässan och köpte Fungoral som är ett shampo. När jag kom hem satt jag vid datorn länge och läste bloggar. Jag la mig i sängen en stund och vilade, när jag kom upp i igen ringde min granne Gunn och frågade om jag ville ha en Pandakatalog från WWF. Hon var här och lämnade den ocbh det var roligt att träffa henne. Det är hennes barnbarnsbarn som säljer. Hon heter Ida. När Gunn hade gått så tittade jag på Babel på kanal två. Och efter det såg jag på Hellenius hörna, Peter Jöback var med. Han pratade om  sin man som heter Oscar. Dom pratade också om hans karriär som musikalartist. Det var jättebra.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Ovido - Quiz & Flashcards