Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg den 9 juli 2018

Av Catharina - 9 juli 2018 19:05

Jag ber om regn för det är så torrt nu. Det har varit varmt och skönt väder men det har blivit problem för bönderna. Det finns inte tillräckligt med foder till djuren. Jag ber för det. Vi får se när det kommer regn. Bären och frukterna blir inte så stora och skörden blir mindre.

Av Catharina - 9 juli 2018 18:28

Jag köpte två biljetter till en julkonsert som ska äga rum i december på Skandinavium i Göteborg. Det var problem med biljetterna för jag hade bara fått en i mejlen. Nu har jag pratat med dem på Ticketmaster och de har skickat två biljetter nu. Jag har mejlat biljetterna till mamma så hon kan skriva ut dem. Det är fel på min skrivare.

Jag ser framemot konserten mycket.

Klockan åtta ska jag se på Lotta å¨Liseberg på TV. Jag vill egentligen vara där men jag orkar inte.

Av Catharina - 9 juli 2018 16:59

Idag var jag på en promenad. Jag var på biblioteket och lånade om Berättelsen om Pi. Jag lånade en bok som heter Främling, som handlar om Carola. Johanna Koljonen och Andreas Ekström har skrivit den. Den verkar vara väldigt bra.

När jag var på väg hem träffade jag min granne Gun och vi pratade en stund. Hon berättade om en vännina som har gått bort och jag berättade att jag också har mist en vän.

Efteråt, när jag kom hem städade jag ut badrummet för imorgon kommer de för att måla om i badrummet. Jag har också haft stimuleringen idag och det fungerar jättebra. Jag ska ha den nu igen. Det är ett sätt för mig att andas på utan ventilatorn och det känns jätteskönt. Jag är beroende av andningshjälp och har ventilator men kan andas med stimulator.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Ovido - Quiz & Flashcards