Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg den 1 december 2019

Av Catharina - 1 december 2019 17:24

Tack för att jag bor så nära Varlakyrkan o Herre.

Nu har jag precis varit där. Vi firade Första advent och det nya kyrkoåret. Där var en kör som sjöng och en kvartett som spelade fiol. De var duktiga.Tuja var präst och hon berättade om Dalai Lama som fick denna fråga av  många svenskar Vad kan jag göra för att få harmoni och han svarade att man ska gå till kyrkan. Christina var kyrkvärd, hon läste i Uppenbarelseboken.I dag har jag på mig en ljusbrun tröja med pärlor på och en svart kjol och prickiga strumpbyxor.

 Jag träffade Ulla.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards