Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg den 13 september 2022

Av Catharina - 13 september 2022 16:08

Idag när jag var i Varlakyrkan träffade jag pappa. Diakonen Ingela berättade om självmord i Sverige. Det är 1500 personer varje år som tar sitt liv. Förra veckan hade hon varit på en minnesgudstjänst i Kungsbackakyrka för suicid. Det är fler som tar sitt liv än som dör i dödsskjutningar. Det är flest män och det är den vanligaste dödsorsaken bland män mellan 25 och 40 år. Det är inte uppmärksammat.

Av Catharina - 13 september 2022 11:13

Idag har jag haft två besök, ett av ssk A K och ett av arbetsterapeut T.

Jag har kollat upp Bokmässan i Göteborg. Den är nästa vecka och jag vill gå på torsdag. Igår va jag på två promenader och det var härligt. Jag skickade sms till min kusin som hade namnsdag igår. Om en stund ska jag gå till Varlakyrkan. Vad ska ni göra idag?

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Ovido - Quiz & Flashcards