Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under maj 2019

Av Catharina - 14 maj 2019 14:47

Min bror har fått sin andra dotter.Hon föddes i morse.De är på Östra sjukhuset i Göteborg .

Jag pratade med min pappa om det i dag. Han ringde.Han skickade också en bild på min bror, hans sambo och deras nyfödda på mobilen .Deras äldsta dotter har blivit storasyster.

Av Catharina - 14 maj 2019 13:14

Igår hade jag en fantastisk dag. Jag hade stimuleringen och bloggade. Jag gick till Hemtex och köpte två handdukar. Jag använde presentkort. Jag träffade min gamla assistent Eva och Fredrik.

När jag kom hem duschade jag.

Av Catharina - 13 maj 2019 16:03

Min tvillingsyter har namnsdag idag. Hon heter Linnea i andra namn och det är jättefint. Jag läste på en blogg att hon har namnsdag idag. Jag har ringt och gratulerat henne och hon sa att mamma också har gratulerat henne. kaela heter bloggen

Tycker ni om det namnet?

Av Catharina - 13 maj 2019 13:59

I lördags köpte jag en jättefin murgröna på Kungsblomman för pengar jag fått av Aina. Den växer runt en liten spalje.. Den är grön och jag har den i fönstret i sovrummet. Jag har tyvärr ingen bild på den. Vad tycker ni om för blommor

Av Catharina - 12 maj 2019 17:36

Jag har varit på en fantastisk musikgudtjänst i Varlakyrkan. Det var en orkester från Kulturskolan som spelade och en kör som sjöng. I orkestern var det undgdomar och de spelade en låt av Avici. det var Viktor som var präst och han läste ur Johannes Evangeliet om när Jesus ska lämna sina lärjungar. Orkestern spelade psalmer. Alla i kyrkan tillsamans med kören sjöng också psalmer.

Av Catharina - 12 maj 2019 14:59

Idag hade jag stimuleringenn länge och under tiden gick jag igenom min garderob. Jag har många kjolar och haremsbyxor. Jag har också klänningar och koftor. Jeans ska jag skänka.

Av Catharina - 11 maj 2019 17:28

Jag har haft en fantastisk dag.

12.40 gick jag till biblioteket och lånade om Öppet hav. På biblioteket var det konsert av barn och jag lyssnade på slutet.Det var jättebra och roligt.De var duktiga. Jag var hemma 14.10 och började äta.14.35 gick jag till Kungsmässan och röstade för EUvalet. Jag röstade på KD David Lega. Jag köpte en murgröna för pengar jag fått av Aina när jag fyllde år. Jag var på Joy. De har fina kläder.


Av Catharina - 10 maj 2019 17:47

Istället för att köpa böcker lånar jag dom på biblioteket. Jag har skrivit upp boken Gangsterprinsessan. Den verkar vara väldigt bra. Jag ville gå till biblioteket idag men de har bara öppet till 18 och det var kallt ute. Jag ville låna om en bok som heter Öppet hav av Annika Thor.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Ovido - Quiz & Flashcards