Bokprinsessan - mitt i ett äventyr

Alla inlägg under maj 2019

Av Catharina - 1 maj 2019 20:30

Idag var jag uppe sent för att trycket på ventilatorn har varit högt. Jag har använt hostmaskinen mycket.

17.15 gick jag till Kba kyrka. Det var Taizemässa och tog nattvarden. Kristter var präst.Jag träffade Titti som berättade att hon odlar.

Efter mässan var jag i kyrkans cafe.Jag pratade med Ansa som berättade om sin kristna tro och att hon läser Bibeln. Hon ber mycket.

Jag pratade med Kaj som berättade att min pappa inte kunde komma för min bror hade varit hemma hos mina föräldrar.

På hemvägen från kyrkan gick jag till Ica och köpte havregryn och smör för att jag skall baka havreflarn.

Hemma ringde jag pappa.



Av Catharina - 1 maj 2019 20:16

I går var det valborg och jag hade en fantastisk dag. Klockan 12 var jag i Varlakyrkan. Klockan 17:30 var jag med pappa och Annkatrin och Alexander på Naam. Vi träffades på torget. Vi hade det jättetrevligt och var där i två timmar. Vi träffade en man som heter Arne.

På kvällen tittade jag på ett av mina favoritprogram på tv som handlar om att odla och att laga mat. Det heter trägdårdstider. På tv var det också ett valborgsfirande från Tjolöholm men jag har inte sett på det.

Presentation


Kära läsare!
Jag heter Catharina och älskar att läsa. Här på Bokprinsessan vill jag gärna ge er inspiration och läslust.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad läser ni helst?
 Bibeln
 Biografier
 Romaner
 Deckare
 Bloggar
 Koranen
 tidningar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Unicef

 

 

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mode och smink

Agnes Grey

 
 
 

Min absoluta älsklingsroman.

Zoya

  underbar kärleksroman

RSS

Hjälp!

Mina bloggar

kristen tro

Besöksstatistik

kristna bloggar

Bibeln

Sanningens bok

 

 

länkar

lindri.se

wwf.se

WWF


Skapa flashcards